ارتباط با ما 07691310310

بازدید مدیرعامل شرکت تامین فلزات هونام از سمپوزیوم بین‌المللی فولاد ۴۰۲

زمان مطالعه: < 1 دقیقه دکتر سیدعبدالحمید بحرینی مدیرعامل شرکت تامین فلزات هونام ضمن حضور در سمپوزیوم بین‌المللی فولاد ۴۰۲ و بازدید از این نمایشگاه به گفتگو و تعامل با برخی از تامین‌کنندگان و مشتریان محصولات فولادی حاضر در نمایشگاه پرداخت.بیست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور امسال با عنوان «سمپوزیوم فولاد ۴۰۲» با حضور ۲۸۰ شرکت داخلی و ...

< 1 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دکتر سیدعبدالحمید بحرینی مدیرعامل شرکت تامین فلزات هونام ضمن حضور در سمپوزیوم بین‌المللی فولاد ۴۰۲ و بازدید از این نمایشگاه به گفتگو و تعامل با برخی از تامین‌کنندگان و مشتریان محصولات فولادی حاضر در نمایشگاه پرداخت.
بیست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور امسال با عنوان «سمپوزیوم فولاد ۴۰۲» با حضور ۲۸۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه فولاد و معدن از ۲ تا ۴ آبان ۱۴۰۲ در جزیره کیش برگزار شد.

این رویداد سالانه که توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش و با مشارکت شرکت‌های بزرگ فولاد کشور برگزار شد، محوریت موضوعی آن «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» بود و طی برگزاری همایش‌های آن، پژوهشگران آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را ارائه کردند.


در رویداد امسال ۱۲ نفر از مدیران و کارشناسان مجرب فولاد هرمزگان نیز مقالات خود را با محوریت موضوع این سمپوزیوم ارائه نمودند.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *